Fiba on sählännyt jo melkein 40 vuotta. Aika pitkään osa porukasta pelasi divarissakin, mutta kaudesta 2014-15 eteenpäin pelaamme vain huvikseen kerran viikossa. Divariporukan nimenhuuto kaapattiin perusjengille 15.2.2015.
Fibaan pääsee vain kutsusta. Tällä hetkellä ovi on suljettu.
| Laji | Salibandy |
|---|---|
| Kotipaikka | Espoo |
| Sarja | huvikseen |
| Jäseniä | 44 |
| Tapahtumat | 46 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana · Yhteensä 659 |
Yhteyshenkilö: Jarmo Ala-Heikkilä (ät aalto.fi)